במסעדת Karma Kitchen המחיר שמופיע בחשבון בסוף הארוחה הוא: אפס, כי לא משלמים על האוכל
המסעדה פועלת בניסיון להביא את רוח הנתינה לקהילה בכך שהיא מזמינה את כולם לתת. בהמשך לכך לא מופיעים בתפריט מחירים, את האוכל מכינים מתנדבים והמלצרים לא מקבלים משכורת

במסעדת Karma Kitchen אתם לא משלמים. מישהו שסעד שם, כבר שילם עבורכם. כן, כן, מדובר במסעדה יוצאת דופן, שנמצא בברקלי, הסמוכה לסן פרנסיסקו. התפריט מציע אוכל בטעמים של הודו, נפאל וההימלאיה. הטעמים מעולים והקונספט הוא ללמד את האורחים נדיבות מהי. החשבון שמקבלים בסוף הארוחה הוא: אפס, כי לא משלמים על האוכל. בתפריט לא מופיעים מחירים, את האוכל מכינים מתנדבים והמלצרים לא מקבלים משכורת. הם מתנדבים משום שהם נהנים לעבוד במסעדה המוזרה הזאת.

מישהו כבר שילם על הארוחה שלכם. מסעדת קארמה

על מנת להשלים את מעגל הנדיבות האין סופי הזה, האורחים משלמים כראות עיניהם עבור הארוחה של מי שנכנסים אחריהם.

המסעדה הזו קיבלה השראה מארגוני צדקה ואנשים פרטיים שמעניקים לזולת בלי לקבל דבר בתמורה. המסעדה פועלת בניסיון להביא את רוח הנתינה לקהילה בכך שהיא מזמינה את כולם לתת. מסעדות בעלות אותו הקונספט פועלות גם ביפן, דובאי, מישיגן, קליפורניה, וושינגטון, ושיקגו. מספר הסניפים הגדול ביותר נמצא בהודו.

אז מה הקאץ'? הקאץ' הוא שהמסעדה פועלת בתוך מסעדה אחרת, שפועלת כמו כל מסעדה. אך אחת לחודש, ביום ראשון האחרון של החודש, היא הופכת ל"קארמה קיצ'ן", מסעדה המציעה ארוחות בחינם. המתכונת מוצעת בזמן ארוחת הצהריים בין השעה 11 בבוקר לשעה 2 וחצי אחר הצהריים.

כתובת: Taste of Himalayas, 1700 Shattuck Ave, Berkeley CA
טלפון: (510) 849-4983

האורחים משלמים כראות עיניהם עבור הארוחה של מי שנכנסים אחריהם

YOU MIGHT ALSO LIKE