לא על השניצל לבדו: מסעדת "שניצלי" משיקה תפריט חדש
מסעדת schnitzly הותיקה, האהובה על הקהילה, מתרעננת עם תפריט חדש ומגוון. מאכלים מהמטבח הישראלי, אמריקני, צרפתי, אסייתי ומקסיקני. בתפריט החדש מנות ללא גלוטן מיוחדות , רטבים חדשים, מנות צמחוניות, וכמובן, שניצל וצ'יפס

פירורים זהובים מושלמים מכסים את השניצל של מסעדת "שניצלי" הממוקמת באזור היהודי בשדרות פיקו בלוס אנג'לס. אך השניצל שם הוא לא רק שניצל וגם המסעדה היא לא עוד מסעדת שניצלים רגילה. "יש פה מגוון של הכל", אומרת יפעת שרעבי, הבעלים של שניצלי. 

לא רבים יודעים, אבל השניצל למעשה החל את דרכו דווקא במטבח האוסטרי. מהר מאוד הוא הפך לאחד המאכלים הישראלים הפופולאריים ביותר. בארוחות צהריים בבית, בשולחן בצה"ל, ואף במסעדות יוקרה שניצל נחשב למנה מנצחת. זו מנה שאין ישראלי שלא מכיר אותה. מנה שנדמה כי עשתה ברבות השנים עלייה לישראל והפכה לאזרחית מן המניין. שניצל מסמלת לרבים מאיתנו את החום של הבית, משהו מוכר וטוב, משהו שגדלנו עליו וזכור לנו מילדות, וגם ליפעת ולצוות ב"שניצלי", השניצל הוא לא רק שניצל. 

 

השם "שניצלי" יכול אולי להטעות, אבל במקום תפריט מגוון עם אפשרויות רבות. מנות צמחוניות, דגים, סלטים, המבורגרים וכן, גם שניצל וצ'יפס. "הרבה אנשים חושבים שהקונספט של השניצל, טיגון בשמן, לא בריא אבל זה לא נכון. זה לא רק שמן ושומן אלא זה מעבר. זה שזה מטוגן זה לא אומר שזה לא בריא לגמרי. אם עושים את זה נכון יש מרכיבים מאוד בריאים. אנחנו מחליפים בתדירות גבוהה את השמן, ומשתמשים בשמן קנולה איכותי. חשוב לנו שהמנות יצאו בשפע אבל באיכות טובה ובריאה", אומרת יפעת. 

בשמונה השנים שהמסעדה קיימת היא הספיקה לשרת לקוחות רבים: ילדים, צעירים ומשפחות. עכשיו, הגיע הזמן לחדש ולרענן את התפריט. "לא שינינו את מה שעובד בתפריט", אומרת יפעת, "בחצי שנה האחרונה הקשבתי המון ללקוחות והחלטנו להוסיף לתפריט הקיים". כך למשל, הבינה יפעת, במהלך ההקשבה ללקוחות, שהם מחפשים יותר אפשרויות גם בעניין כשרות הבשר והחליטה שהם צריכים לקבל את מבוקשם "יש לנו עכשיו המבורגרים שהם שחיטת ליובאוויטש (חב"ד) ושחיטת בית יוסף". 

 

 

למסעדה יש גם שני רטבים חדשים: ספייסי מיו וקרימי ססמי. הרוטב האחרון נולד באהבה במטבחה הפרטי של יפעת שרצתה לתת לילדיה רוטב טעים ובריא שיוכלו לשלב עם כל ארוחה. "הקרימי ססמי זה מעדן. הילדים שלי אוכליםאת זה על סלט, על הכל". המתכון הסודי של הרוטב האסייתי המשודרג שהיא הביאה מהבית מצטרף ליותר מעשרים סוגי רטבים שונים המוגשים במסעדה.

בקרוב תוכלו למצוא בתפריט גם מאכלים ללא גלוטן, בהם גם שניצל, "מה שמחליף את פירורי הלחם זה פירורי פנקו שהוא ללא גלוטן, לקחתי את הרעיון מהמטבח האסייתי יחד עם הרטבים האסייתיים". הצמחוניים יוכלו למצוא מנות כמו פלאפל, המבורגר צמחוני, והאלטרנטיבה לשניצל היא מנת הפורטובלו שאפילו מדמה בהצלחה רבה את הקראנצ'יות הידועה של השניצל. 

מגוון של מנות שמכינים אותם במקום מחכות לסועדים במטבח הפיוז'ן של "שניצלי", מטבח שמשלב מאכלים ישראלים, אמריקנים, צרפתיים, אסייתיים ומקסיקניים. הכל עטוף בדגש על איכות, ניקיון, בריאות, הנאה ותחושת ביתיות. "הרבה הורים רוצים לתת לילדים שלהם אוכל טוב ובריא. למשל הנאגטס שלנו, זה עוף אמיתי ולא מהשקית. הכל טרי ולא משומר ולא מעובד, מוכן במקום. אני מאמינה לתת בשפע שאנשים יהיו מבסוטים, הגדלנו אפילו את כמות הרוטב שנכנסת במיכלים שלנו כדי שאנשים יוכלו ליהנות מהם בשפע". הכל גם מצופה בהרגשת נוחות של בית כדי שגם הורים עם ילדים יוכלו ליהנות מארוחה טובה בחוץ, מבלי לדאוג להנאה ובידור לילדיהם. באולם הגדול שמכיל עד 70 איש ישנם אייפדים על הקירות שמעבירים את הזמן בהנאה לילדים. מעבר לאוכל בריא, נקי, טעים ומהנה, חשוב לא פחות הוא הגיוון. דבר שיש ממנו בשפע במסעדה, כפי שאומרת יפעת "אני אוכלת שם כל יום, ואני נהנית כל יום ממשהו חדש. פשוט שילוב קטלני: גם טעים, גם בריא וגם נהנים תוך כדי".

 

יפעת שרעבי- בעלת "שניצלי"

הקהילה מוזמנת לאירוע השקת התפריט החדש!
כרטיס כניסה כולל אוכל ושתייה קלה, עלות: 36 דולר.
לגילאי 26 ומעלה, בר אלכוהול מלא.
הזמינו מקומות בהקדם, מספר המקומות מוגבל!
לפרטים: 424.249.3565

YOU MIGHT ALSO LIKE