מסעדה על גלגלים: הפוד טראקס כובשות את ארצות הברית
פעם הן היו מקום שמשרת פועלים וחיכו ליד אזורי בנייה, היום הם מקומות שמופעלים על ידי שפים זוכי פרסים המרכיבים את התפריט המוצע בהן. הפוד טראקס לא נוסעות לשום מקום והן כאן כדי להישאר

משאיות האוכל הן כבר מזמן לא מסעדת מזון מהיר עבור פועלי בניין המבקשים אוכל מהיר כי אין להם זמן לאכול בנחת. למעשה, ה"פוד-טראק", כינוי באנגלית שהשתרש בשפות נוספות עבור החוויה הזו, הוא טרנד חם ופופולארי בעולם כולו ובארה"ב במיוחד. היום, משאיות האוכל נמצאות לא רק באיזורי בניה ותעשיה אלא גם ברחובות מרכזיים ובסמוך למסעדות והן מספקות מאכלים טעימים להפליא וזולים. 

 

חילזון כל כך איטי שלא זז לשום מקום - ומחכה רק לכם. חילזון הקינמון

 

זה בדיוק הזמן לעשות סבב ביקורים במקומות הללו, בהם אתם יכולים לגלות אוכל שלא נופל ברמתו מאף מסעדה:

לוס אנג'לס: Kogi BBQ– זוהי משאית האוכל של השף רוי צ'וי שזכה בפרסים רבים בזכות האוכל המקסיקני/קוריאני שלו (כן, קומבינציה לא שיגרתית). המאכלים הם בעיקרם מקסיקנים עם טוויסט קוריאני. תוכלו להזמין טאקוס, בוריטוס אבל גם טופו וירקות אסיאתיים מוקפצים.

לוס אנג'לס: Yeastie Boys– עוד פוד טראק פופולארי בלוס אנג'לס הוא הייטסי בויס המגיש סנדוויצ'ים מדהימים מבייגל גבינה עם ביצים, גבינות, עגבניות וממרח חריף. המשאית נמצאת בדרך כלל בסילבר לייק ובדאון טאון לוס אנג'לס פעמיים בשבוע.

ניו יורק: חילזון הקינמון The Cinnamon Snail– לאוכלי הכשרות והטבעונים ביניכם, זוהי משאית האוכל האידיאלית. הפוד טראק הזה מגיש אוכל טבעוני ואורגני ומציע: המבורגרים טבעוניים, סנדוויצ'ים, פנקייקס, פסטות, סלטים ועוד. משאית האוכל הזאת זכתה בפרסים רבים על המנות הסופר טעימות שלה. 

פילדלפיה: The Dapper Dog– משאית האוכל הזאת מתמחה בנקניקיות המגיעות עם רטבים מצויינים ותוספות שונות כמו אספרגוס, בצלים, פטריות ועוד. הבעלים משנים את התפריט מפעם לפעם על מנת ליצור עניין ולחדש עבור הלקוחות הקבועים.

 

מפועלי ביניין ועד שפים זוכי פרסים. פוד טראק

 

מיאמי: מיס צ'יזיוס (Ms. Cheezious) – כאן תמצאו טוסטים עם גבינה. נשמע פשוט לכאורה, אבל הלחמים טריים-טריים ונאפים במקום ויש אפשרות בחירה בין מגוון לחמים. תוכלו גם לבחור מבין מגוון רחב של גבינות ותוספות. 

וושינגטון: Arepa Zone– המשאית הזאת מתמחה באוכל דרום אמריקאי שזה אומר הרבה בשרים. אחת המנות הפופולאריות היא ההארייפה שזהו כיס בצק מקמח תירס ממולא בבשר. אם אתם צמחוניים, תוכלו לבקש למלא את ההארייפה עם גבינות ושעועית בלבד. המנה מגיעה עם ירקות ורטבים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE