מחשב מסורת מחדש: האוסטריה של שף סקוט קונאנט, מאסו, מגישה אוכל איטלקי מסורתי עם טוויסט מרענן
מה מומלץ להזמין? הכל. בכך הכוונה ממש לכל מנה בתפריט. בשר הטלה שמגיע על מצע של קוסקוס מסרדיניה, נימוח בפה ומלווה בערימה גדולה של ארוגולה קלילה; הגנודי, כופתאות מריקוטה (במקום מתפוחי אדמה) אווריריים באופן מפתיע

המטרה של השף הידוע, סקוט קונאנט, בהקמת מסעדת האוסטריה (osteria) החדשה שלו בלאס וגאס, מאסו (MASSO), היתה ליצור "מקום לא יומרני שאפשר להרגיש נוח לאכול בו שלוש פעמים בשבוע". קונאנט הצליח לעשות זאת בצורה מושלמת. הסגנון המעודכן והאיטלקי שלו, מביא רעננות ופשטות לתפריט המסורתי.

רוב מנות הפסטה מוצעות במחיר ממוצע של כ-20 דולר

מה מומלץ להזמין? הכל. בכך הכוונה ממש לכל מנה בתפריט. בשר הטלה (29 דולר) שמגיע על מצע של קוסקוס מסרדיניה, נימוח בפה ומלווה בערימה גדולה של ארוגולה קלילה; הגנודי, כופתאות מריקוטה (במקום מתפוחי אדמה) אווריריות באופן מפתיע. קונאנט מטגן אותן עם ירקות בהם עגבניות, קישואים ובסיס קרם של מסקרפונה.

יש גם מנות יקרות יחסית, כגון בשר העגל (65 דולר). אך רוב מנות הפסטה מוצעות במחיר ממוצע של כ-20 דולר.

קונאנט נתן לכל מנה מסורתית טוויסט חדש ומרענן תוך שימוש בירקות שונים, עם הכנה בצורה שונה מזו המסורתית. כך, למשל, לחם השום (11 דולר) שמוגש כשהוא עגול בסגנון של פוקאצ'ה עם גבינת סטרצ'יו, במקום פרוסות המרוחות בחמאת שום. השינוי הזה הופך את החוויה למסקרנת.

המסעדה עצמה חברותית ומזמינה, כולל דלפק האירוח וצוות המלצרים מלאי ההומור. קונאנט הינו שף מפורסם למדי בזכות המסעדות שלו בניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס. הוא גם מופיע בתכניות טלוויזיה רבות, בהן גם התכנית "קרב מסעדות". קונאנט, מנחה הסדרה ואחד משופטיה, ייסד בשנת 2008 את שני סניפי מסעדת סקארפטה, בניו יורק ובמיאמי. בכך הוא ביסס את מעמדו כאחד השפים המובילים בסצנת המטבח האיטלקי.

הסגנון המעודכן והאיטלקי של קונאנט מביא רעננות ופשטות לתפריט המסורתי

סקארפטה זכתה לציון של שלושה כוכבים מהניו יורק טיימס וניו-יורק מגזין, ונבחרה על ידי שניהם לאחת מעשר המסעדות הטובות של השנה. בנוסף זכתה המסעדה בתואר "אחת המסעדות הטובות בארצות הברית" מהאסקווייר מגזין. בשנת 2010 נפתחו שלושה סניפים של המסעדה, בטורונטו, בבוורלי הילס ובלאס וגאס.

המסעדה החדשה מתאפיינת באווירה ביתית שכונתית מושלמת ולא מאיימת. פירוש שם המסעדה הוא סלע באיטלקית, והוא משקף את הנוף הסלעי באזור.

כתובת: Red Rock Resort
טלפון: 702-797-7097
אתר: redrock.sclv.com

YOU MIGHT ALSO LIKE