17 המסעדות הפופולריות ביותר בניו ג'רזי לשנת 2017
יש מסעדות שתושבי ניו ג'רזי נוהרים אליהן כמו שטרם עשו מאז 2016. הנה מצעד 17 המסעדות הפופולריות ביותר בניו ג'רזי בשנה החולפת, בהתבסס על נתונים של אפליקציית SWARM. האפליקציה החברתית הפופולרית הזו דירגה את המיקומים החמים בג'רזי מבוססי אלגוריתם, שמדרג פעולות משתמשים

 

 

17. גארדן רוק טאפ אנד גריל (Green Rock Tap & Grill), הובוקן

פותחת את המצעד במקום ה-17 היא עמוד התווך של הובוקן: גרין רוק, אשר ידועה במבחר מאכלי הפאב שלה, כולל ההמבורגרים המאופיינים, המוגשים על גבי עוגות אנגליות במקום לחמניות. 

 

 

16. בראונסטון פנקייק פקטורי (Brownstone Pancake Factory), אדג'וואטר

פנקייקים מקורמלים ומלוחים? הם קיימים כאן, בעסק המשפחתי השני לעשיית פנקייקים, אשר החלה דרכה כמסעדת דרכים בג'רזי סיטי לפני למעלה מ-45 שנה. עם 30 שילובים שונים של פנקייקים ועוד מבחר מהתפריט (נסו את השייקים המופרזים), לא פלא שבראונסטון חביבה ביותר על המקומיים.

 

 

15. דינזור ברביקיו (Dinosaur Bar-B-Que), ניוארק

ברביקיו טעים ובירות מהחבית הם שילוב מנצח במקום זה בניוארק, המיקום היחידי בג'רזי במצעד הפופולריות. המקום נפתח ב-2012 ומאז לא חדל לעבוד.

 

 

14. ביג'ייז רסטורנט אנד ברווהאוס (BJ's Restaurant and Brewhouse), טטרבורו

ג'רזי אומרת כן לפיצה טובה לצד בירה טובה: צירוף פופולרי נוסף עם מיקום יחידי כאן, המקום של ביג'יי נפתח ב-2016 כמבשלת בוטיק קטנה ותפנית מעניינת למנת הפיצה המפורסמת שקועה של שיקגו.

 

 

13. מת'יוז פוד אנד דרינק (Mathews Food & Drink), ג'רזי סיטי

המיקום הראשון מתוך מספר המקומות בג'רזי סיטי כדי להפוך את המצעד: מת'יוז מביאים אוכל דרומי לג'רזי עם תפריט בהשראת סגנון צ'ארלסטון.

 

 

12. לאפט באנק בורגר בר (Left Bank Burger Bar), ג'רזי סיטי

הבורגרים בלאפט באנק עושים את המצעד שלנו למיטב של ג'רזי. נסו את בורגר הרפאים עם הקציצה המתובלת באספרסו, ריבת הפלפלים, גבינת גאודה מעושנת , בצל אדום ורוטב ברביקיו חרדל.

 

 

11. סיטי דיינר (City Diner), ג'רזי סיטי

הנה מתכון להצלחה בג'רזי: מזנון הפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, עם ארוחות בוקר המוגשות לאורך כל היום, בר שתייה מלא במרחק צעדים מקו החוף. 

 

 

10. וורסטבר (Wurstbar), ג'רזי סיטי

המיטב שבנקניק! המיקום הכיפי הזה בג'רזי סיטי מתהדר ב'נקניקים המשובחים והנוזלים המותססים'. נסו את תזקיקי הבירה שלהם ואת המנה האקזוטית כמו למשל ה'דאקטלס'- נקניק הברווז בליווי רוטב חרדל ותאנה, עלי אורוגולה, גבינת עיזים ודבש ניגר.

 

 

9. בראונסטון דיינר אנד פנקייק פקטורי (Brownstone Diner & Pancake Factory), ג'רזי סיטי

מופתעים? זהו שוב בראונסטון פנקייק פקטורי, אך הפעם במיקום האחר שלהם, בג'רזי סיטי, אשר הגיע למקום התשיעי ברשימה.

 

 

8. אורל מקסיקן קיטשן (Orale! Mexican Kitchen, Jersey City), ג'רזי סיטי

הראשונה מבין מספר מסעדות מקסיקניות אהובות בג'רזי סיטי נכנסה לרשימה זו ומציעה מחווה מודרנית למטבח המקסיקני, 10 סוגים שונים של גוואקמולי (ממרח אבוקדו) ותפריט שלם לטקילה בכדי לשטוף את הכל למטה.

 

 

7. טופס דיינר (Tops Dine), איסט ניוארק

ממש לא מפתיע לראות את טופס דיינר כאן ברשימה- בתחילת השנה מגזין טיים אאוט הכריז עליה כעל המסעדה הטובה ביותר באמריקה, כמו כן היתה בעשרת המקומות הראשונים בדירוג הדיינרים של ג'רזי שערכנו לא מזמן. פיט גנוביס המליץ על תבשילי הבשר הטחון, צלעות הגריל עם הגבינה והקינוחים המטריפים.

 

 

 

6. גוז טחס (Jose Tejas), וודברידג'

לא, הם לא לוקחים הזמנות וכן, הם עמוסים עד אפס מקום בכל פעם שביקרנו. כולם מגיעים בשביל הפאיטס המצוינים, הגוואקמולי המטורף, המרגריטות הטעימות ובמחירים שווים לכל כיס, כאן במטבח הטקסני-מקסיקני שמהווה את עמוד התווך בג'רזי.

 

 

5. טאלדה (Talde), ג'רזי סיטי

שום רשימת אוכל לא תהיה שלמה ללא הבישול האסייתי הטוב ביותר: מגיע במקום החמישי תחת הזרקור של פיוז'ן (שילוב של מטבחים) אסייתי, השלוחה הניו-ג'רזית של המסעדה בניצוחו של דלה טאדלה אשר בברוקלין, מתמודד זו הפעם השנייה על עיטור השף הטוב ביותר. אל תחמיצו את הכופתאות המפורסמות שלו. 

 

 

4. טאקריה דאונטאון (Taqueria Downtown), ג'רזי סיטי

המצעד ההיסטרי בג'רזי סיטי ממשיך עם המבנה הקטנטן והפשוט הזה במקום הרביעי. הביקורות משבחות את המחירים הסבירים, המשקאות החריפים לצד סעודה מקסיקנית אותנטית. טאקריה דאונטאון מציעה גם ארוחות בוקר בשבתות ובימי ראשון.

 

3. שאדי רסט רסטורנט (Shady Rest Restaurant), בייוויל

מה עדיף ביום קר בג'רזי אם לא מאשר אוכל מנחם ואווירה חמימה? שאדי רסט עשתה לנו את מצעד האתרים הנעימים ביותר לשנת 2016 במדינה. בימות הקיץ, אל תחמיצו לשבת בגינת הוורדים המדהימה שבחוץ.  

 

 

2. סאות' האוס (South House), ג'רזי סיטי

מביאים את טקסס לג'רזי- המקום הזה מקסים את ג'רזי סיטי בקוקטיילים המוקפדים, אוכל דרומי מעולה, הופעות חיות ואווירה מגניבה. תעיפו מבט בחדר הבידור שבקומה התחתונה, שם תוכלו למצוא משחקים כמו שולחנות ביליארד ומשחקי לוח.

 

 

1.  פורטה (Porta), ג'רזי סיטי

והמסעדה הפופולרית ביותר לשנת 2017 היא פורטה- מעוז הפיצה והפסטה, אשר נפתחה בג'רזי סיטי ב- 2015 אחרי הצלחה מסחררת באוזברי פארק. זו לא רק פיצה, אנחנו מדברים על ניחוח נפוליטני מעולה עם עגבניות מסאן מארזנו ומארג רטבים מעניינים- והכל מוגש בתוך חלל בעיצוב תעשייתי-מחודש, עם גג מקסים לימים חמימים יותר.

 

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE