7 מאכלים טעימים ובריאותיים שירימו לכם את מצב הרוח
כולנו יודעים שמחשבה אודות מאכלים אהובים יכולה לשפר את מצב רוחנו, ואפילו לגרום לנו לרייר בציפייה; לפניכם 7 מאכלים טעימים שלבטח יגרמו לכם לחייך

כולנו יודעים שמחשבה אודות מאכלים אהובים יכולה לשפר את מצב רוחנו, ואפילו לגרום לנו לרייר בציפייה; לפעמים הציפייה הגדולה טובה יותר מפעולת האכילה עצמה. אך קיימים כמה מאכלים מנחמים המסבים לנו אושר, כך מפי מדע עדכני.

שבע וטוב לו - אילוסטרציה

לפניכם 7 מאכלים טעימים שלבטח יגרמו לכם לחייך.

  1. קפה

ביכולתה של כוס קפה אחת לעזור למוחנו הערפילי לטהר את הערפל הפוקד את מוחנו מפעם לפעם, ולשמור על מצב רוח מרומם לאורך היום. קפה עוזר להגביר את רמות הסרוטונין ודופמין (הורמונים), בכך הוא עוזר להיפטר מתחושות שליליות. עם כן, אל לך לחוש אשמה בגלל כוס הקפה של הבוקר – הוא יעזור לך לשמור על חיוכך במשך היום כולו!

  1. ביצים

ביצים עשירות בחלבון, חלבון עוזר לשמר, לתחזק ולבנות מחדש את השריר, אחרי יום עבודה ארוך וקשה במיוחד. יתרה מכך, הביצה הוורסטילית עשירה גם בוויטמין D, החיוני לשימור ותחזוק מערכת חיסונית הגנתית תקינה. הביצה העשירה בוויטמין D עוזרת בהתמודדות עם מחשבות דיכאוניות.

  1. גרגירי יער

גם אם אתם מעדיפים תותים, חמוציות, אוכמניות וכיוצ"ב - כולם ילחמו בדלקות ויעזרו להפיג דיכאון, באם תצרכו אותם באופן קבוע. גרגירי יער עשירים בנוגדי חמצון, המאטים את תהליך ההזדקנות ומשפרים פלאים את עורכם.

  1. סלמון

דג הסלמון עשיר באומגה-3 (שומן דגים), הידוע כיעיל בשיפור הזיכרון ויכולת הריכוז; הוא גם יסייע במצבי דיכאון ומצב רוח ירוד. דג טעים זה הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו בכדי לשמור על חיוביות.

  1. אגוזי מלך

צריכה מבוקרת של אגוזים וזרעים, דוגמת אגוז המלך, חשובה מאוד עבור בריאותינו. עשירים בקלוריות וצפופים בשומן, אגוזי מלך הם חטיף בריא ונהדר הנלחם בהורמון הלחץ, מונע סכרת, ממזער את הסיכון ללקות במחלת לב ומעודד שינה, תודות למאגרי המלטונין שבו. אגוזי מלך יכולים לתת 'בוסט' רציני לביטחונכם העצמי – עם עור יפה ורך ושיער בריא ומבריק.

  1. אבודקו

לפרי האבודקו היכולת המדהימה להגביר את רמות הסרוטונין במוח, ובכך לגרום לכם להרגיש שמחים ומרוצים. יתרה מכך, אבוקדו מכיל שומנים בריאים שיגרמו לעורכם לזהור. הוא גם עוזר עם בעיות במערכת העיכול. פרי זה ילחם בתשישות.

  1. פסטה

פחמימות חשובות לצורך חידוש מצבורי האנרגיה בגופנו והעלאת המורל. אתם יכולים לרתום יתרונות אלה בעזרת מנה קטנה של פסטה בריאה מחיטה מלאה, מנה שתמלא אתכם ותשחרר בגופכם סרוטונין וויטמין B. בפסטה כמות קטנה של שומן, והפחמימות המורכבות שמרכיבות אותה יעוררו תחושה חמימה, עם כל ביס טעים שתכניסו לפה.

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE