לקראת החורף: אלו הירקות הכי מומלצים לעונה הקרה
השילוב של נגיף הקורונה והחורף שמתקרב בצעדי ענק מדאיגה לא מעט אנשים. אך באמצעות תזונה נכונה אשר משלבת ירקות עונתיים ומזינים, תוכלו למנוע מעמסה על מערכת החיסון שלכם, ולעבור את החורף הקרוב בשלום

שילוב של תזונה נכונה, מאוזנת ובריאה, לצד ירקות עונתיים יכולים לחזק את מערכת החיסון שלכם לקראת החורף הקרוב. ריכזנו עבורכם רשימה של כמה ירקות חורף מומלצים, שיעזרו לכם להגן על מערכת החיסון שלכם:

כרובית

הכרובית מכילה היצע אדיר של יתרונות תזונתיים, היא עשירה במינרלים חיוניים אשר עוזרים לגוף לשמור על תנודות הסוכר, והיא כוללת כמויות גבוהות של ויטמינים. כמו ירקות רבים, את הכרובית ניתן לשלב במרק, לאפות שלמה בתנור, ולמעשה, מה שרק תרצו.

כרוב

בדומה לכרובית, הכרוב עשיר במינרלים, סיבים, ונוגדי חמצון. בנוסף, הכרוב מכיל כמות גבוהה של סידן, מגנזיום ואשלגן, מה שגורם לו להיות בעל השפעה אנטי דלקתית אפקטיבית במיוחד. 

גזר

הגזר הינו אחד המקורות הטובים ביותר לבטא קרוטן, אותו הגוף הופך לויטמינים, מה שחיוני במיוחד לבריאות העיניים שלנו, ולתפקוד מערכת החיסון. בנוסף, הגזר עמוס בנוגדי חמצון, מה שיכול לעזור לגופנו למנוע מחלות כרוניות שונות. 

פטרוזיליה

הפטרוזליה מכילה כמויות גבוהות של חומצה פולית, סידן, ברזל, ואשלגן. בנוסף, היא מהווה מקור נפלא לתרכובות צמחיות שונות אשר מכילות יתרונות בריאותיים אדירים אשר מועילים בעיכוב שינויים שונים הקשורים לגיל במוח.

סלק

הסלק מלא במינרלים, סיבים וחומרים מזינים ובריאים נוספים. מדובר על אחד מירקות החורף הכיפים ביותר, שניתן לשלב כמעט בכל מקום. במרקים, בסלטים, בפשטידות, תבשילים, ואפילו בתוך שייקים ומיצים טבעיים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE