מופע הבשרים של אדם
נמאס לכם מהטרנדים הרגילים במסיבות ואירועים? מעמדות אוכל ומספר שפים שעומדים ומבשלים ואף אחד לא ממש שם לב אליכם? אם כן, כדאי שתכירו: אדם נומה, שף צעיר ומדליק שהולך לעשות מהפכה בתחום, ויגיע עד אליכם עם מופע בשרים שאף אחד מהאורחים שלכם לא ישכח

כשאדם נומה (27) נמצא על עמדת הבשרים והנתחים, אפשר לראות את ההנאה הרבה שהבישול מעניק לו. באירועים בהם הוא נמצא, הוא לא פעם האטרקציה המרכזית. אנשים נאספים סביב עמדת הבישול שלו, וצופים מוקסמים במופע בשרים מושלם, שמגיע עם זיקוקי דינור, תמרות עשן לבן (ממש כך) וריח שמעורר את כל החושים.

 

 

עבור השף אדם, המטבח אינו רק מקצוע, אלא המקום שהציל אותו ונתן לו כיוון ותשוקה אמיתית לחיים. כילד שגדל בשכונת התקוה בתל אביב, הוא זוכר ילדות לא קלה בסביבה מלאת אתגרים בנוסף להתמודדות עם קשיי קשב וריכוז בבית הספר. "החוויה הלימודית בבית הספר הייתה לא קלה עבורי. בגלל קשיי הקשב וריכוז, עברתי כמה וכמה בתי ספר עד שהגעתי לבית ספר מקצועי שבו נותנים דגש על רכישת מקצוע לחיים עם תמיכה בתחום הלימודי״ הוא מספר. 

״בהתחלה, הרעיון לא ממש מצא חן בעיני. רציתי להמשיך להנות עם החברים ולהמשיך בדרך שהייתי מורגל אליה עד אז. לא התחברתי לרעיון כי לא הצלחתי לדמיין מקצוע שמתאים לי. למזלי, הייתה שם מורה, אתי, שלא ויתרה עלי. יום אחד אתי לקחה אותי לשיחה וקבעה לי עובדה שאני מגיע לניסיון בכיתת הבישול שלה. בזמן הזה, חשבתי רק מה לי ולבישול? אך מצד שני הבנתי גם שאין לי מה להפסיד. וככה הכל התחיל. המורה ליוותה אותי לכיתת הבישול, פתחתי את הדלת וראיתי את כולם לבושים בחולצות שף לבנות עובדים בלהט, מלאים באנרגיה מטורפת על הפס. ישר ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים, זה האתגר הבא שלי, להיות שף", הוסיף נומה. 

 

 

אדם, התלמיד האחרון שהצטרף לכיתה, התגלה כמוכשר במיוחד. הוא הוציא תעודת שף (מספר 3) עוד לפני גיוסו לצבא. כשהתגייס, השתלב בטבעיות כטבח ובישל לחיילים מעדנים תוך כדי שימוש במצרכים המוגבלים שעמדו לרשותו. עם שחרורו, הוא הלך ללמוד בבית הספר לבישול הידוע בארץ, תדמור. אחרי שסיים את לימודיו, עבד במספר מסעדות בארץ ומשם החליט לעבור לארה"ב.

לפני שנתיים הוא נחת בלוס אנג'לס ועבד במספר מסעדות בעיר. בד בבד חשב על איך הוא פורץ כשף והופך לשם דבר. "הגעתי ללוס אנג'לס כדי לתת לעצמי הזדמנות לצאת מהשכונה בה גדלתי. מאוד קשה להאמין בעצמך ולפרוץ בחלומות בתנאים האלו. רציתי לעשות משהו אחר ממה שעשיתי עד היום ולצאת מתחום הנוחות שהכרתי, חיפשתי אתגר. בתחילת דרכי כאן, עסקתי בתחומים שונים שלאו דווקא התחברתי אליהם אך נדרשתי לעבוד כדי להתפרנס. כל הזמן הזה ידעתי שזה לא הדרך שאני מאחל לעצמי״, הוא מספר.

״במסע שלי כאן חוויתי לא מעט אתגרים כמו כל מי שמגיע לכאן, אך בסופו של דבר החוויות האלו הן שקידמו אותי והניעו אותי להגיע למקום שאני נמצא בו כעת. החוויות האלו עזרו לי להחליט שאני צריך ללכת עם הלב שלי, ולעסוק בתחום שעושה לי טוב. לעשות את מה שאני אוהב בלי להגביל את עצמי ולפחד מהלא נודע. אני שמח שהלכתי אחרי התשוקה שלי ובחרתי בהגשמה״, הכריז אדם. 

 

 מתוך רצון עז לעסוק בתחום הבישול בשילוב עם אופיו המיוחד והאנרגטי של אדם כך נולד הרעיון למופע הבשרים  "Adam's meat show". המופע מתחיל עוד לפני שהבשר על האש כאשר האורחים מגיעים ונפעמים לראות שולחן מקושט בשלל סוגי בשרים טריים וחומרי גלם צבעוניים שרק מחכים להתחיל את השואו. צריך לראות את אדם בפעולה באירוע בשביל להבין במה מדובר ובהתלהבות הרבה שאוחזת באורחים הצופים בו עושה את מופע הבשרים שלו. 

מדובר במופע פיוז'ן מדליק במהלכו הצופים זוכים לראות את השף צולה את שלל הבשרים המשובחים על גחלים לוהטות בצורה מדויקת שהופכים לביס עסיסי שממלא את הפה. בזמן שאדם מגיש את המנות המוכנות על פלטת העץ האורחים אוחזים בזיקוקים והמוזיקה מרימה את האוירה. האורחים נהנים מחוויה בשרית לא שגרתית וכמובן נהנים מהטעמים המגוונים והמיוחדים של המנות.

 

אדם מקפיד על בשר כשר, כלים כשרים וחומרי גלם מהאיכותיים ביותר בשוק. "בתרבות שלנו כל חגיגה חייבת להיות עם בשר. אין שמחה אלא בבשר ויין. לפני כל אירוע הלקוחות שלי בוחרים את המנות המועדפות עליהם מתוך תפריט מגוון. בנוסף, יש תפריט דגים חדש ואפשרויות רבות לסלטים".

אתה חדש כאן יחסית, איך התחילו להכיר אותך?

"האירוע הראשון שעשיתי היה קפיצה רצינית למים. נכחו בו הרבה אנשים. המשפחה שלי, שידעו על הניסיון שלי בבישול, בקשו ממני לקחת את זה תחת חסותי וקפצתי על ההזדמנות. עבדתי מאד קשה בכדי לתכנן קונספט שישאיר את כולם פעורי פה, וכך היה. האורחים התלהבו מאוד מהמופע ומהטעמים ונתנו לי פידבקים חיוביים בלי סוף. בהמשך התקשרו אלי להזמין אותי להרים להם את האירועים הפרטיים שלהם. הלקוחות שלי הם בעיקר מפה לאוזן, חשוב לי מאד שהלקוחות שלי יהיו מרוצים וגם האורחים שנהנו מהחוויה אחר כך יהיו מעוניינים שאבוא לאירועים שלהם".

מה מיוחד בתפריט שלך? 

"ראשית, אני מביא את כל סוגי הבשר הכשר שאפשר להשיג וניתן גם להזמין כשרות מהודרת. בתפריט שלי תוכלו למצוא ממנות המוכרות לכולם כמו: שקדי עגל, שיפודי נתח קצבים, לבבות בתוספת מח עצם, נקניקיות מרגז, שיפודי פרגית ועוד, וגם מנות שיש להם ייחודיות משל עצמם, כמו: סטייק אנטריקוט עם אננס, עראיס עם טחינה וצ'ימיצ'ורי, פיקניה, צלעות כבש וטומהק עם שבבי זהב. התפריט מציע מנות פתיחה שכוללות סלטים ומנות פתיחה צמחוניות כמו: תפוח אדמה מתוק (מנה כובשת), קרפצ'יו חצילים, כרובית אפויה, פטריות פורטובלו, מוקפץ צמחוני ועוד. התפריט החדש מציע גם מנות דגים מפנקות". קיימים שני סוגי תפריטים לפי בחירת הלקוח, תפריט קלאסי, ותפריט VIP מורחב".

האמת שלא ראיתי מופע בשרים כמו שלך באף אירוע

"לעניות דעתי, אני הראשון שהבאתי את הקונספט הזה לכאן. האורחים עומדים מסביב לשולחן שמלא בבשרים, צופים בי מכין את המנות, חותך את הבשר שהרגע נצלה על המנגל, מטבל ומכין להגשה. העשן, הזיקוקים והמוזיקה ברקע. תמיד יש אינטראקציה כיפית עם האורחים ואנרגיה טובה באוויר. הכי משמח אותי לראות את כולם מתענגים על האוכל ונהנים מהאווירה. בכל אירוע אני מגיע עם הצוות שלי שהם יד ימיני מההכנות ועד הרגע שהאירוע מסתיים. הרעיון העומד מאחורי הקונספט הוא בעצם לצאת לחוויה קולינרית שונה מהמסעדה המוכרת או מהישיבה החברתית הרגילה סביב המנגל. אדם מעניק חוויה שהיא שילוב של השניים, בשר הנצלה על המנגל עם חוויה קולינרית של שף, אך עם ייחודית בפני עצמה שלא דומה לאף אחת מהשניים".

נראה שאתה נהנה לעמוד שם ולבשל, זה לא מעייף?

"ממש לא, ההפך. אני נהנה מכל רגע, כשאני רואה אנשים מתענגים על האוכל שאני מכין זה סיפוק מטורף. אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ולראות שאנשים מרוצים ממה שבניתי. זאת החותמת שלי שזה המקום שאני צריך להיות בו. אני יכול לעמוד שעות על הרגליים בלי להתעייף כי הבישול ממלא אותי באנרגיה בלתי נגמרת".

בטח היית גם הבשלן בבית

"בבית, אמא שלי מבשלת מדהים וגם אבא שלי. כשנפתחתי לעולם הבישול התחלתי גם אני לבשל בבית ולמדתי הרבה מאמא שלי. אבל האוכל שלה הוא אוכל ביתי של אמא. האוכל שאני מגיש היום מושפע רבות מהידע שרכשתי והניסיון עם השנים. אני תמיד אוהב לנסות דברים חדשים ולהתמקצע".

איזה שף מהווה מודל לחיקוי עבורך?

"יש הרבה שפים שאני אוהב ומעריך, אני משתדל ללמוד מכולם כדי להעשיר את הידע שלי. המודל לחיקוי שלי הוא גורדון רמזי יש לו תדמית מאד קשוחה כי הוא לא עושה הנחות כשזה מגיע למטבח. אני מעריך את הידע שיש לו ואת התשוקה שיש לו למקצוע ובנקודה הזו אני מתחבר אליו מאד. זה אדם שעבד קשה כדי להגיע למקום שהוא נמצא בו היום". 

אתה עושה אירועים רק בלוס אנג'לס?

"אני עובד בעיקר בלוס אנג'לס. נסעתי לאירועים גם בלאס וגאס והיו גם הזמנות ממיאמי ואריזונה".

אתה עושה גם אירועים קטנים?

"האירועים שאני מגיע אליהם הם מגוונים, ממסיבות יום הולדת ואירועים פרטיים אחרים ועד לאירועי חברה גדולים. אנחנו ערוכים לכל תרחיש".

איך שומעים עליך?

אני פעיל באינסטגרם ובפייסבוק שם תוכלו לראות תמונות וסרטונים מהאירועים שנכחתי בהם. אשמח שתבקרו בעמוד האינסטגרם שלי: adamsmeat_show@ וגם בדף הפייסבוק: Adam meat show .

מה החלום שלך?

״החלום שלי זה לפתוח מסעדה כשרה משלי. היום אני מבין שאין גבול לחלומות שלי, מרעיון קטן אפשר רק לגדול ולצמוח. אני שמח לקום בבוקר ולעשות את מה שאני אוהב״.

לפרטים נוספים והזמנות- 818.571.6771

חפשו אותנו באינסטגרם- adamsmeats_show@

חפשו אותנו בפייסבוק- adams meats show

 

YOU MIGHT ALSO LIKE