שוברים את הכ(ל)לים: בואו לאכול במסעדת בוטניקה שהקימה חבורה של משוגעים לאוכל
בין אם בוחרים לסעוד בחדר האוכל המואר או בפטיו המעוטר צמחים, אפשר למצוא בתפריט שפע של אפשרויות צמחוניות בין מנות בשר ודגים

למרות השם, בוטניקה היא לא מסעדה צמחונית. המסעדה, שממוקמת בלוס אנג'לס, מגישה מנות עם הרבה מאוד ירקות מתוצרת מקומית, סוגי שמן שונים מתוצרת קליפורניה ויינות מקומיים.

די במבט אחד בשולחנות על מנת להתרשם מחגיגת האוכל הצבעונית, בוטניקה

הסיפור המרתק שמאחורי המסעדה מופיע באתר הבית וחושף חבורה של כותבים, מבקרים ועורכים משוגעים לאוכל. בשביל הכיף, לאחר שסיימו לכתוב על הארוחה במסעדה החדשה בעיר, הם נהגו לשבת יחד ולהמשיך לשוחח על אוכל בעודם אוכלים ארוחת גורמה חדשה שאחד מהם בישל, או שכולם הכינו יחד.

בסופו של דבר החליטה החבורה שהגיע הזמן לפתוח מסעדה, כי חבריה ידעו בדיוק איך מסעדת החלומות שלהם צריכה להיראות ומה היא צריכה להגיש. אז הם הפשילו שרוולים ופתחו את בוטניקה, מסעדה ללא כללים.

"אנחנו לא צמחונים, טבעוניים או צורכים אוכל נטול גלוטן", הם אומרים, "אך יש לנו פילוסופיה ברורה שמשפיעה על הדרך בה אנו מבשלים ומגישים את האוכל. המנות שלנו מקוריות, מעניינות וצבעוניות".

אכן, די במבט אחד בשולחנות על מנת להתרשם מחגיגת האוכל הצבעונית. הלקוחות מעידים, שהאוכל לא רק נראה טוב, אלא שהוא גם טעים וטרי. ניתן לגשת לשוק הצמוד למסעדה ולרכוש ירקות ופירות כדי לקחת הביתה.

מסעדה ללא כללים, בוטניקה

מהתפריט: ביצים תורכיות (16 דולר), סלט פאטוש (15 דולר), קבב מבשר עגל (28 דולר), דג קוד שחור מעושן (15 דולר).

המסעדה פתוחה מדי יום לארוחות בוקר, צהריים וערב. סגור בין השעה 3 בצהריים ל-5 וחצי אחר הצהריים.

כתובת: 1620 Silver Lake Blvd., Los Angeles

YOU MIGHT ALSO LIKE