ניו אורלינס מתחדשת: שני מתחמי מזון חדשים נפתחו בעיר
בעיר ההיסטורית קמו לאחרונה שני מתחמי מזון חדשים, המציעים מגוון רחב של אוכל וחוויה שונה. "מתחמי המזון משוועים לשילוב בין המודרני לקלאסי" אמרה הבעלים של אחד ממתחמי המזון החדשים.

ביום קיץ לוהט במרכז העסקים של ניו אורלינס, כל מה שצריך זה בריזה מהמזגן הפועל ממתחם האוכל של Pythian Market, שמעוטר בבלונים וסרטים לרגל הפתיחה החגיגית.

תוך דקות מהפתיחה, החלל מתמלא בעובדים מהסביבה שמגיעים לארוחת הצהריים שלהם. אחד אחרי השני הם מזמינים את המנה האהובה עליהם. שבוע לאחר הפתיחה מגיעים גם תושבים מהשכונות הסמוכות ויש להם סיבה טובה. 

 

מתחם Pythian Matket. שילוב בין הקלאסי למודרני

 

בהיכל יש מספיק מקומות ישיבה וצוות עובדים מאיר פנים. לקוחות יכולים להזמין קפה או שייק בבוקר, ארוחה מלאת פחמימות בצהריים ובערב לבחור את פיצה, טאקו, טוסטים ובר משקאות. "מתחמי המזון משוועים לשילוב בין המודרני לקלאסי" אמרה ליסה ברפר, הבעלים של Pythian Market "אנחנו רוצים שכל אחד ימצא משהו שהוא יהנה ממנה באמת, ואנחנו מציעים מגוון מאכלים מכל מיני תרבויות".

מדובר בתהליך מתמשך של שמירה על ההיסטוריה לצד התחדשות. כך לדומה, הבניין שבו שוכן המתחם הוא בן למעלה מ-100 שנים, ואירח בעבר פעילים למען זכויות אדם. "המקום הזה יקר מאד ללבנו וללב תושבי העיר, במיוחד לאור העבר שלו" אומרת ברפר.

 

Auction House Market. במתחם ניתן יהיה למצוא מסעדה ים תיכונית, אוכל מקסיקני ועוגיות מקרון

 

במרחק מייל אחד ב-Warehouse District, נמצא המתחם החדש של Auction House Market, שמציג 10 דוכני מזון שונים במיקום חדש ומרהיב. במקום ניתן למצוא קפה, עוגיות מקרון, אוכל מקסיקני, מאכלי ים, שייקים וגם בר משקאות. בנוסף, תמצאו גם מסעדה ים תיכונית, מעדנייה ומוצרי בריאות. 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE