מה בתפריט? קלוריות. המדינה רוצה שתדעו בדיוק כמה יש בכל מנה
מעתה מסעדות בכל רחבי ארצות הברית מחויבות לציין את מספר הקלוריות לצד כל מנה בתפריט, במטרה להתריע בפניכם כמה קלוריות אתם הולכים להכניס לפה

בתחילת חודש מאי נכנס לתוקפו החוק שמעצבן את רוב המסעדות בארצות הברית ומחייב אותן להציג בתפריט את מספר הקלוריות שיש בכל מנה. היו כמה מסעדות שציינו את הנתון הזה עוד לפני שהחוק נכנס לתוקפו, אך כבר לא מדובר בעניין של רצון טוב.

פירוט הערך התזונתי של המנות בתפריט, סייע לאנשים להפחית את צריכת הקלוריות 

למען הסדר הטוב, נזכיר שהחוק, שמטרתו להיאבק במגפת ההשמנה, מחייב כל מסעדה או מקום שמגיש אוכל, כולל מזנונים בבתי קולנוע, להציג את מספר הקלוריות שמכילה כל מנה.

הנתונים מבהילים: קרוב ל-37 אחוז מהאוכלוסיה הבוגרת בארצות הברית סובלת מהשמנת יתר. כך עולה מנתוני המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. השמנת יתר מגבירה את הסיכון למחלות מסוכנות כהתקפת לב, שבץ, סוכרת וסוגים שונים של סרטן.

למה זה אכפת למדינה? הסיבה שאכפת למדינה היא שהבעיה מוסיפה מיליארדי דולרים להוצאות הבריאות של האמריקנים.
מסתבר ששליש מצריכת הקלוריות של תושבי ארצות הברית מתרחשת מחוץ לבית. התומכים בחוק החדש, שתהליך חקיקתו נמשך 15 שנה, אומרים, כי הוא מעניק לאנשים מידע שיעזור להם לקבל החלטות נכונות וטובות יותר באשר למזון אותו הם צורכים.

מטרת החוק להיאבק במגפת ההשמנה

קרוב לשלושים מחקרים, שבחן ארגון "קוקריין קולבוריישן", הראו, כי פירוט הערך התזונתי של המנות בתפריט, סייע לאנשים להפחית את צריכת הקלוריות שלהם בכחמישים קלוריות לארוחה בממוצע. המחקרים הראו, כי החובה להציג את מספר הקלוריות ליד כל מנה, עודדה את המסעדות להפחית את מספר הקלוריות במנות השונות אותן הם מגישות.


YOU MIGHT ALSO LIKE