לא רק יהודים ושומרי כשרות: המעדניה החדשה בניו יורק של קורין גדעון ובעלה מנגישה את המטבח היהודי ספרדי לקהל הרחב
לאחר שהצליחו עם הסניף בישראל, מנחת הטלווזיה קורין גדעון, ובעלה, חילי סורוצקין, מקימים את הגרסה האמריקאית בלב ניו יורק במתכונת של משלוחים בלבד. המטרה? לתת מענה לקהילה היהודית בעיר, אך גם להנגיש אוכל ביתי יהודי לקהל האמריקאי

המעדניה החדשה של קורין גדעון ובעלה, אשר נפתחה בניו יורק ועונה לשם "the kiddush club", מגיעה לאחר ההצלחה הענקית של הסניף בישראל. ממש כמו בארץ, גם המעדניה בניו יורק צפויה לעבוד במתכונת של משלוחים בלבד, ותציע היצע אדיר של אוכל ביתי יהודי כמו סלט ביצים, חלות, כבד קצוץ, דג מרוקאי, וגם גפילטע פיש, צ'ולנט, ועוד. 

כידוע, מאז תקופת הקורונה, שירותי האוכל המוכן והמעדניות הגיעו לשיאים חדשים, ונראה שזה היה רק עניין של זמן עד ש "the kiddush club" תגיע גם לעיר עם הקהילה היהודית הגדולה בעולם, ניו יורק. המטבח של המעדניה, הוקם במקום הנקרא "מטבח רפאים" שזה למעשה כינוי לחלל עבודה שהיה בעבר מסעדה, או לכל הפחות, הוקם למטרה זו. 

בעלה של קורין, חילי, הינו אמריקאי שמגיע מבית חרדי, כך שהוא למעשה גדל על המטבח היהודי. די מהר הבינו השניים כי דווקא בניו יורק, אשר מתאפיינת בקהילה יהודית מהגדולות בעולם, הינו הלוקיישן המושלם לפתיחת מעדניה נוספת. 

המעדניה מציעה כל מה שצריך לשולחן שבת מושלם, כאשר את ההזמנה יש לבצע מראש, לכל המאוחר עד חמישי ב-12 בצהריים. כך מי שמבצע הזמנה, חוסך לעצמו התרוצציות בין חנויות שונות בשביל לקנות חלה, ומאכלים נוספים לשבת. הכל במקום אחד, ובמשלוח עד הבית. 

ב-"the kiddush club" תוכלו למצוא מנות גם מהמטבח האשכנזי וגם מהמטבח הספרדי, כך שההיצע הוא די מגוון (צלעות בקר, מאפים, דג מרוקאי, לחמעג'ון, וכן, גם גפילטע פיש). קורין ובעלה אמנם מעניקים מענה מושלם לקהילה היהודית בעיר, אך המטרה היא גם להגיע לקהל האמריקאי, ולהכיר לו את המטבח היהודי על כל גווניו וצבעיו. 

זמן קצר לאחר פתיחת המעדניה בניו יורק, קיבל הזוג גל עצום של הזדמנות, שהוביל גם לביקורות חיוביות ופידבקים טובים מצד הקהל, יהודי, ישראלי, ואמריקאי כאחד. אחת המנות הפופולריות והמבוקשות ביותר הייתה כמובן מנת החציל המפורסמת, שהבאז סביבה עשה את כל הדרך מישראל לניוי יורק. 

כאמור, קורין וחילי אמנם מבקשים להעניק מענה לאכול יהודי ביתי לקהילה הישראלית בניו יורק, אך השאיפה להגיע גם לאמריקאים ולקהלים נוספים, אשר לא מכירים את המטבח היהודי האשכנזי והספרדי כאחד, מלווה ומכוונת את דרכם. 

את כל המנות אשר "the kiddush club" מציעה מכין שף מקצועי, לפי המתכונים המסורתיים והמיוחדים, ממש כמו בארץ. אזורי החלוקה הינם רחבים ונוחים במיוחד והם למעשה כל החמישה רובעים בעיר ניו יורק, וחלקים מניו ג'רזי. המשלוח אגב, מגיע לכל המאוחר עד שעתיים לפני כניסת השבת.

YOU MIGHT ALSO LIKE