פלורידה: מסעדת Habitat של ג'יימס בירד והשף, חוזה מנדין, נפתחה לארוחות בראנץ' משובחות
המסעדה שנמצאת בסאות' ביץ', מכוונת למי שיכולים להרשות לעצמם ארוחת בראנץ' במחיר של 60 דולר לסועד וגם למי שאינם מקפידים על כשרות

מסעדת הביטאט, בסאות' ביץ', פלורידה, מכוונת למי שאוהבים צדפות, חלזונות, שרימפס, חזיר ובקיצור, לכל מי שאינם מקפידים על כשרות ומעוניינים לשלם 60 דולר על ארוחה לסועד.

שיפודים וביצים בסגנון בנדיקט, על מאפין אנגלי קלוי ורוטב הולנדז

 


המסעדה של ג'יימס בירד והשף, חוזה מנדין, נפתחה לאחרונה גם לארוחות בראנץ'. החוויה נחלקת לשני שלבים: מזנון פתוח, יקר אך יפה להפליא, וגם בחירה מתוך התפריט. זאת, לצד בר קוקטיילים, בו ניתן ליצור משקאות בראנץ' בהתאמה אישית.

בחלל החיצוני ישנו פאטיו מקסים עם עצים, שמאפשר לאורחים לסעוד בנחת כשהם מוקפים במבחר אינסופי של פריטים. אפשר להתחיל בצלחת מלאה באוייסטרים, שרימפס, סביצ'ה וסושי רולס ולהמשיך למנות חמות, כגון אומלטים ממולאים בפילה מיניון מזוגג ולהעמיס בשיטת 'אכול כפי יכולתך' טאקו וראמן נודלס. אז עוברים לשלב מנות ה-"א-לה קארט", שכלול במחיר הארוחה, שעומד, כאמור, על 60 דולר לסועד.

אפשר לבחור מבין שבע מנות, בהן אמורים כל הסועדים להתחלק: שלושה שיפודים שונים, עוף, שרימפס, בשר בקר, ביצים בסגנון בנדיקט, שמוגשות על מאפין אנגלי קלוי, עם בשר חזיר וערימה של רוטב הולנדז. הצ'ילקולס מגיעים עם שכבות של חזיר קוריאני, קימצ'י, שעועית שחורה, ביצה מטוגנת, סלסה ורדה. יש גם עוף וופל ושרימפס ופרנץ' טוסט.

 

 

יש גם פרק בתפריט שמציע להזמין שש מנות בתשלום נוסף. מנות אלה כוללות פואה גרה (כבד אווז) עם עגבניות צ'טני (27 דולר), ריזוטו כמהין שחור (35 דולר) ולובסטר צונן בחמאה חמה (45 דולר). עם זאת, לא ברור אם זה אפשרי עבור מי שכבר אכלו כפי יכולתם ויהיו מלאים עד להתפקע גם מבלי להוסיף אפילו פירור לתפריט.

מומלץ לשמור מקום למנות הקינוח הנהדרות

מומלץ לשמור מקום למנות הקינוח הנהדרות, שמכינים השפית, מריה אורנטס, והשף קונדיטור, פטרישו לרנה. בשלב זה אפשר להתענג על קרואסונים, עוגות דייניש, עוגיות, מאפינס ועוד. כולם תוצרת המקום.


כתובת: Habitat at 1 hotel south beach, Collins Ave., Miami Beach
טלפון: 2395 305-604-6700

 

 

 

 

YOU MIGHT ALSO LIKE