מיאמי: ארוחת בראנץ' חדשה נוספה לתפריט של מסעדת Planta’s עם מנות על בסיס טבעוני
כולם מסכימים שבראנץ' היא אחת הארוחות הכיפיות ביותר של סוף השבוע ובמסעדה מבקשים להציע אווירה שמחה ותוססת, על מנת שאנשים יאהבו אותה באותה מידה בה הם אוהבים אוכל מדהים

בכל סוף שבוע, בימי שבת וראשון, בין שעה 11 בבוקר ל-3 וחצי אחר הצהריים, מציעים במסעדת Planta’s (פלאנטה) במיאמי, פלורידה, ארוחת בראנץ' משובחת. הארוחה כוללת מגוון מאכלים פופולריים בתוספת אלה המוגשות על טהרת המטבח הצמחוני. בין המנות הצמחוניות הקלאסיות גם צלחת לאקס, פנקייק בננות ודאמפלינגס מאודות.

יש גם סנדביץ' אבוקדו

"אני חושב שכולם מסכימים שבראנץ' היא אחת הארוחות הכיפיות ביותר של סוף השבוע ואנו רוצים שהמסעדה תציע אווירה שמחה ותוססת, על מנת שאנשים יאהבו אותה בדיוק באותה מידה בה הם אוהבים אוכל מדהים", אמר בעל המסעדה, דיוויד גרוטמן. "ארוחת הבראנץ' שלנו מבוססת על מאה אחוז מרכיבים מהצומח. המנות מציעות משהו לכל אחד, בין אם מעדיפים אוכל מתובל ובין אם מעדיפים אוכל מתוק. המסעדה היא מקום מושלם לארוחת בראנץ' עם אפשרות לשבת בפטיו או בפנים, בתוך החלל המלא באור טבעי".

התפריט כולל גרסאות טבעוניות של מנות בראנץ' אהובות, כגון כרובית פרמזן טבעונית (11.25 דולר); פיצה צרפתית עם פטריות, קישואים, ארוגולה, מוצרלה-קשיו, מוצרלה-שקדים, ויניגרט כמהין (19.50 דולר); טופו עם קרם קישואים ועגבניות (18.50 דולר); טוסט אבוקדו עם חמוצים, שמן זית, לימון ומלח ים (15.50 דולר); ומגש לאקס עם סלמון מעושן, גבינת שמנת-קשיו, צלפים, מלפפונים חמוצים ולחם שומשום (19.50 דולר).

אחת הארוחות הכיפיות ביותר של סוף השבוע, בראנץ' בפלאנטה

גרוטמן: "ביצענו סיעור מוחות ויצרנו את תפריט ארוחות הבראנץ' כך שהוא יכיל את כל הפריטים האהובים עלינו. לכן אפשר למצוא בתוכו מגש לאקס, פנקייק בננה וכמובן טוסט אבוקדו, בין שאר הפריטים הקלאסיים של פלאנטה. השף, דיוויד לי, פיתח את המנות האלה על בסיס צמחוני והוא קלע בול במטרה. כל מנה כל כך טעימה ויפה, כך שכולם יאהבו לאכול את הארוחה הזו וירצו להעלות את התמונות לאינסטגרם".

הבראנץ' כולל גם קוקטיילים ויינות.

כתובת: 850 Commerce St., Miami Beach
טלפון: 305-397-8513
אתר: plantarestaurants.com


כל מנה כל כך טעימה ויפה

YOU MIGHT ALSO LIKE