ניו יורק: במסעדת Chef’s Table אפשר לצפות בשף סזאר רמירז מכין יצירות אוכל מרהיבות
שף רמירז מזכיר את השף רמזי מתוכנית הטלוויזיה, Hell’s Kitchen, כשאין מנה שמוגשת לפני שהוא בודק את הצלחת בעיני המיקרוסקופ שלו, על מנת להבטיח שמדובר במנה מושלמת

במשך חמישה ערבים בשבוע, מציע שף סזאר רמיר, ארוחות שמכינים בחלל מסעדתChef’s Table , בעלת 3 כוכבי מישלין. הארוחות מוגשות לסועדים במסעדה, המשמשת גם כחנות מכולת.

אחת המסעדות המבוקשות ביותר בניו יורק

המסעדה הקטנה הכילה כ-12 מקומות ישיבה. אך לאור הפופולריות של הארוחות המצוינות, נוספו לאחרונה כשישה מושבים. בערבים העסוקים של המסעדה כל 18 המקומות תפוסים כמעט תמיד. החלל היחיד של המסעדה, בו הושקעו כמיליון דולר, משמש כמטבח וכאזור בו יושבים האורחים. האוכל הטרי מגיע היישר מהשוק של דאון טאון ברוקלין אל שולחן השף. שף רמירז יחד עם שני עוזרים, עובדים באותו חלל לצד הסועדים.

הארוחות מושפעות ברובן מהמטבח הצרפתי. אפשר להזמין סרטן ג'מבו בקדאיף; דג "בלופין טורו" ברוטב חרדל דיז'ון; צדפת קונאמוטו במיץ אשכוליות, ג'לי וקרם פרש; דג בקלה בכמהין שחור.

השפעות מהמטבח הצרפתי

שף רמירז מזכיר את השף רמזי מתוכנית הטלוויזיה, Hell’s Kitchen, כשאין מנה שמוגשת לפני שהוא בודק את הצלחת בעיני המיקרוסקופ שלו, על מנת להבטיח שמדובר במנה מושלמת. חוויית הצפייה בשף ובעוזריו עובדים על יצירות האוכל המרהיבות האלה תורמת לכך שהמקום הוא אחד המבוקשים ביותר בניו יורק.

שעות: שלישי עד שבת, החל מהשעה 6 בערב, לארוחות ערב בלבד. סגור בימים ראשון ושני.
כתובת: 431 West 37th St, New York, NY , בתוך הברוקלין פייר מרקט
טלפון: 718-243-0050
אתר: www.brooklynfare.com

בערבים העסוקים של המסעדה כל 18 המקומות תפוסים

YOU MIGHT ALSO LIKE