מועדון ארוחת הבוקר: הכירו את המאכלים הבריאים ביותר לתחילת היום
למרות שיש מי שלא עוצרים על מנת לאכול ארוחת בוקר, כדאי לזכור שמדובר בארוחה החשובה ביותר של היום. ההצעות הבאות מציגות אפשרויות קלות ופשוטות להכנה, אך גם טעימות ובריאות

לחם דגנים עם חמאת שקדים ובננה: השילוב של חלבון ופחמימות מספק כמות מכובדת ומיידית של אנרגיה, שמסייעת לשמור על תחושת שובע ממושכת. חמאת שקדים עשירה בוויטמין E, שיכול לעזור להפחית את רמת הכולסטרול. היא עשירה במגנזיום שמשפר את זרימת הדם וכשאוכלים ממנה בכמויות מדודות היא גם מסייעת בשיפור בריאות הלב.

יוגורט דל שומן עם פירות ללא תוספת סוכר ובננה עם חמאת שקדים. יאמי

גרנולה ויוגורט מופחת שומן: הסוכר שבגרנולה מעורר וממריץ. שיבולת השועל עשירה בסיבים ובברזל, בעוד שהאגוזים והזרעים עשירים בשומן בלתי רווי, שמסייע לבריאות הלב. חשוב לוודא שמרכיבי המנה לא מלאים בסוכר ובשומן.

אבוקדו על טוסט: זו אחת המנות המועדפות על האינסטגרמרים, כי היא גם מצטלמת יפה. אבוקדו מכיל כמעט 20 ויטמינים ומינרלים שונים, כך שהוא מהווה התחלה בריאה, מזינה וטעימה לכל היום.

גם בריא, גם טעים וגם מצטלם נהדר לאינסטוש: טוסט אבוקדו

מאפין עם ביצת עין: מדובר במנה המכילה פחמימות משולבות בחלבון. ביצים הן המקור הזול ביותר לחלבון באיכות גבוהה. ביצה אחת מכילה יותר ממחצית של הכמות היומית המומלצת של ויטמין B2; היא מסייעת לגוף להמיר מזון לאנרגיה. זה בדיוק מה שצריכים כשמתחילים את היום, בבוקר.

אפשר להחליף את מנת הדייסה או הביצה המטוגנת באחד מהרעיונות האמורים ולזכות בפתיחה מצוינת, בריאה וממריצה ליום.

YOU MIGHT ALSO LIKE