לדפוק על הקליפה זה פאסה: איך תדעו איזה אבטיח לבחור? מדריך מיוחד לקראת הקיץ
אל תבחרו גדול מדי, אל תתפתו לירוק ומשכו בגבעול שלו. טיפים מועילים במיוחד שיעזרו לכם לבחור את האבטיח המושלם

הרשת מלאה בטיפים כיצד לבחור את האבטיח המושלם. יש מי הממליצים לדפוק עליו ולשמוע אם הוא חלול או מלא. אך מרבית הקונים לא יודעים איך בדיוק אמור להשמע האבטיח המושלם והם קונים "על עיוור", כמו חתול בשק ומקווים לטוב. יותר מאוחר בבית, הם שולפים את הסכין, פותחים את האבטיח וטועמים בחשש. 

קטן, לא ירוק ובעל גבעול שנתלש בקלות. האבטיח המושלם


לאחר בדיקה מעמיקה ויסודית בנושא, מצאנו את ההמלצות שיסייעו לכם לבחור את האבטיח המושלם שיהיה מתוק ועסיסי בדיוק כפי שאבטיח צריך להיות: 1. אל תחשבו שאבטיח גדול הוא אבטיח בשל יותר ולכן מתוק יותר. למעשה, עדיף לחפש אבטיח בגודל בינוני, לא גדול מדי ולא קטן מדי.

2 האבטיחים מגיעים בשתי צורות- מאורך וצר (גברי) ועגול (נקבה). עדיף לבחור את העגולה שהיא מתוקה יותר. לא שהאבטיח הארוך והצר לא יהיה מתוק, אבל רוב הסיכויים שהאבטיח העגול יהיה לרוב מתוק.

3. אנשים לפעמים משתדלים לבחור אבטיח ירוק ויפה מכל צדדיו, אלא שדווקא הסימנים החומים בתחתית האבטיח, מעידים על אבטיח מתוק. הסימנים האלו מסמנים את אבקת הדבורים וככל שתראו יותר פגמים מהסוג הזה, כך האבטיח שלכם יהיה מתוק יותר. ועוד לגבי הצבע- אבטיח צהוב בחלקו התחתון אינו דווקא אבטיח לא טוב, נהפוך הוא, ככל שהוא צהוב יותר, כך הוא מעיד על בשלות.

4. אם לאבטיח יש גבעול (שלא נתלש כשהגיע לירקן), נסו למשוך אותו, אם הוא יתלש יחסית בקלות, תבינו שהפרי בשל וקנו אותו.

YOU MIGHT ALSO LIKE