כל מה שאתם צריכים לדעת על היתרונות של שמרי בירה, וכיצד מכניסים אותם לתפריט
נראה כי שמרי בירה הפכו להיות הדבר הכי לוהט של התקופה, ובצדק, הם טעימים, קל לשלב אותם במנות רבות והם מכילים כמויות אדירות של ערכים תזונתיים ויתרונות בריאותיים. הנה כל מה שכדאי שתדעו

יכול להיות שנתקלתם בהם על המדפים בסופר או בחנות הטבע, שמעתם את שמם מחבר או חברה, אך מעולם לא הבנתם מה הם בדיוק, כיצד הם נראים, איזה טעם יש להם, ובעיקר, איך משתמשים בהם. אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הנה כמה יתרונות מרכזיים של שמרי בירה וגם טיפים כיצד לשלב אותם בתפריט היומי שלכם. 

ראשית, שמרי הבירה הם למעשה פתיתים זעירים שנראים קצת כמו גבינת פרמז׳ן מגורדת, והם יכולים להגיע כאבקה, כתוסף, כפתיתים, וכדומה. הם מעניקים למנה טעם גבינתי, ללא צורך להשתמש במוצרי חלב. כמו כן, הם מעבר למשפרי טעם, הם גם מפוצצים ערכים תזונתיים. 

1. שמרי בירה עמוסים מינרלים וויטמינים שונים, בהם: ויטמיני B, סלניום, ברזל, אשלגן, אבץ וכרום. בנוסף, הם מכילים גם חומצות אמינו, סיבים ונוגדי חמצון. 

2. הם מחזקים את מערכת החיסון ותורמים לחיזוקה, זאת באמצעות המרצה של תאי דם לבנים ומיגור חיידקים.

3. נלחמים ביוצרי דלקת באמצעות נוגדי חמצון חזקים במיוחד המגינים על הגוף מפני רדיקלים חופשיים ואף מסייעים בניקוי רעלים ומתכות מהגוף. 

4. מסייעים בהורדה של כולסטרול רע ומשפרים את הכולסטרול הטוב. ואם כל זה לא מספיק הם גם מאזנים את רמות הסוכר בדם. 

5. שמרי בירה מספקים חלבון איכותי וטוב לבניית שריר מכיוון שהם מכילים חומצות אמינו. מדובר על יתרון מהותי וחשוב במיוחד עבור צמחונים וטבעונים בפרט. 

אז איך מכניסים אותם למנות?

ניתן להכניס את שמרי הבירה למרקים, ממרחים, עיסות שונות כמו פשטידה או לביבה, רטבים ועוד. כאמור, הם מעניקים לכל דבר טעם עמוק ומיוחד יותר, מעט גבינתי, והם גם יכולים להיות פתרון מושלם עבור מי שרוצה להפחית בצריכת מלח. כמו כן, הטריק הכי אהוב וידוע על טבעונים הוא לפזר מעט שמרי בירה על מנת פסטה טובה, ואז מתקבל אפקט ממש כמו גבינת פרמזן. 

YOU MIGHT ALSO LIKE