חדשות טובות לתעשיית מזון הרחוב בקליפורניה
המושל ג'רי בראון אישר חוק המאפשר לדוכני אוכל לפעול ברחובות ובפארקים של קליפורניה וגם מזכה אותם על הרשעות קודמות בגין מכירת אוכל רחוב טרם אושר החוק

תעשיית עסקי הרחוב בקליפורניה קיבלה בשורה משמחת אתמול לאחר שמושל המדינה, ג'רי בראון חתם על חוק המתיר מכירת אוכל ומוצרים אחרים ברחובות ובפארקים של קליפורניה. החוק לא מיטיב עם בעלי העסקים בקליפורניה במבט קדימה אלא גם אחורה, על התקופה שלפני החוק כאשר כל הרשעה קודמת כנגד מוכרים תבוטל וגם זימונים לבית משפט בעניין מכירת מוצרים ואוכל ברחובות יבוטלו.

 

אלכס ובנג'מין רמירז, אב ובן שהביעו את תמיכתם במאבק להפוך את דוכני הרחוב לחוקיים, מוכרים אוכל רחוב בהוליווד (צילום: פרנסין אור)

 

המוכרים עדיין יצטרכו לעמוד בדרישות של בריאות ובטיחות ויהיו חשופים לעונשים בתחומים אלו אך יוכלו לעבוד באופן חופשי וחוקי. "הדוכנים על המדרכות הם חלק חשוב מהתרבות והכלכלה של קליפורניה", אמרו במשרד המושל, "עד כה נמנעה מהמוכרים בצורה לא הוגנת הגישה לכלכלה במדינה והם סבלו כתוצאה מהנזקים של הוצאתם מחוץ לחוק". תומכי ההגירה בקליפורניה בירכו על המהלך.

סרידד ואסקז, אחת מהמוכרות בדוכני הרחוב בקליפורניה ומנהיגת הקמפיין להכנסתם לחוק, הביעה את שביעות רצונה: "לפני כן עבדנו בצללים, עכשיו כולם יראו אותנו ונוכל לתרום בצורה פתוחה וחופשית לכלכלה שלנו". ואסקז גם מייצגת את 80% הנשים מתוך 50 אלף המוכרים בלוס אנג'לס.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE