בוסטון: בטרטוריה, Aria, מציעים ארוחה עם מתאבנים, מנה עיקרית, צלחת פסטה ומנת תוספת ב-60 דולר לסועד
בין המנות המומלצות גם פולפטה דלה נונה, מנת כדורי בשר ברוטב עגבניות בסטייל של סבתא רוזלי (14 דולר); בולונז דה אברוזו, מנת פסטה עם בשר עגל (26 דולר) וקוסטדה די אנג'לו, מנת עגל בגריל עם שעועית ברוטב עגבניות (36 דולר)

שום פרט בחזית הבניין של מסעדת Aria Trattoria (אריה טרטוריה) לא מאפשר לנחש שמדובר באחת המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בבוסטון. המסעדה רומנטית, אינטימית והיא שוכנת בקומה השניה של מבנה קטן באזור קניות בעיר. זהו מקום קטן, צר ולא ארוך במיוחד עם שלושה חלונות, הפונים לרחוב ומטבח פתוח עסוק מאחור. החדר כולו מואר באור רך. לא מגיעות לשם משפחות בדרך כלל, אלא בעיקר זוגות שיוצאים לדייט או חברים שרוצים ליהנות מערב באווירה טובה עם אוכל איטלקי מעולה.

בין המנות המומלצות גם קלמארי אריאטה, מנת דג קלאמרי מקומי עם פלפל צ'ילי ועגבניות (14 דולר)

באתר הבית של המסעדה הבוסטונית, מציעים הבעלים ארוחה שלוקחת למסע טעמים ברחבי איטליה. הארוחה כוללת מתאבנים, מנה עיקרית, צלחת פסטה ומנת תוספת לבחירה מתוך התוספות השונות המוצעות בתפריט. המחיר עומד על 60 דולר לסועד. את המנות בוחרים מתפריט שממציג מנות עם שמות באיטלקית והסבר באנגלית.

בין המנות המומלצות גם קלמארי אריאטה, מנת דג קלאמרי מקומי עם פלפל צ'ילי ועגבניות (14 דולר); פולפטה דלה נונה, מנת כדורי בשר ברוטב עגבניות בסטייל של סבתא רוזלי (14 דולר); ריזוטו ומחית דלעת (26 דולר); בולונז דה אברוזו, מנת פסטה עם בשר עגל (26 דולר); קוסטדה די אנג'לו, מנת עגל בגריל עם שעועית ברוטב עגבניות (36 דולר). את הפסטה מכינים במקום והתפריט מציע מנות פסטה ללא גלוטן.

מחיר הארוחה העסקית עומד על 60 דולר לסועד

שעות פתיחה: ראשון עד חמישי בין השעה 10 בבוקר ל-5 אחר הצהריים. בימי שישי ושבת החל מהשעה 10 וחצי בערב ועד ל-5 אחר הצהרים. הבר פתוח עד אחר חצות.

כתובת: Hanover Street 253,Boston, MA
טלפון: (617) 742-1276

YOU MIGHT ALSO LIKE