לא צריך לבחור: אפשר לאכול מאכלים מכל העולם במתחם "תחנת זפלין" החדש בדנוור
מתחם אחד, שמתפרש על פני שטח של 100,000 מ"ר, עם מגוון בתי עסק, שמגישים אוכל רחוב הודי, כריכים וייטנאמיים, גלידה איטלקית טבעונית ועוד

בסמוך לתחנה מספר 38 של קו "איי", יש גשר להולכי רגל המוביל את המבקרים הישר אל תחנת זפלין. מדובר בפוד-קורט (מתחם האוכל) החדש ביותר של דנוור, קולורדו. בבניין המתפרש על פני שטח של 100,000 אלף מ"ר, אפשר למצוא תשעה בתי עסק שמציעים מאכלים מכל רחבי העולם.

מגוון בתי עסק, שמגישים אוכל רחוב הודי, כריכים וייטנאמיים, גלידה איטלקית טבעונית ועוד

שלא כמו רבים ממתחמי האוכל ברחבי המדינה, המשרתים טעם ידידותי לבני המיליניום, תחנת זפלין היא חלק מפרויקט חדש של חברת "זפלין פיתוח", שמקימה מבנים רב שימושיים באזורים לא מפותחים, ובמקרה זה באזור תעשייתי.

שכונת רינו בדנוור, הפכה מחסנים נטושים לאזור אמנויות שבו נמצא גם מתחם תחנת זפלין, המנוהל על ידי אב ובנו, קייל ומיקי.

ג'סטין אנדרסון, שעזר לפתוח את מתחם המזון, Revival , בשיקגו, עבר לקולורדו על מנת לעזור לפתח את חזונו של זפלין וליצור חוויה קולינארית חדשה באזור.

תשעה בתי עסק שמציעים מאכלים מכל רחבי העולם

אנדרסון: "המטרה שלנו בהקמת תחנת זפלין היתה ליצור חלל שיציע משהו ייחודי ואחר בהשוואה למתחמי אוכל אחרים, שמציעים אוכל בקונספט אתני מרחבי העולם. בכל עיר ניתן למצוא אוכל נהדר, אבל נדיר למצוא מגוון כה רחב איכותי תחת קורת גג אחת".

תחנת זפלין, שנפתחה רשמית בחודש מרס 2017, כוללת מגוון בתי עסק, שמגישים אוכל רחוב הודי, כריכים וייטנאמיים, גלידה איטלקית טבעונית ועוד. כל אחד מבתי העסק נבחר כך שיתאים לכל חיך.

כתובת: 3501 Wazee St., Suite #100, Denver, CO

YOU MIGHT ALSO LIKE