לא מצליחים להגיע למשקל הרצוי? אתם מתוקים מדי
סגנונות הדיאטה המודרניים יצרו מגמות שגורמות לכולם לחשוב שמזון צריך להיות מתובל בכבדות כל הזמן. אך כמה מתיקות אתם כבר צריכים באמת?

סוכר הוא אחד המרכיבים הנפוצים ביותר שמוסיפים למוצרי מזון על מנת להעשיר את טעמם. בו זמנית הוא גם אחד הגורמים התזונתיים העיקריים שגורמים לאנשים להיות בעודף משקל. באופן כללי, אנו צורכים הרבה יותר מדי מזון מעובד ומעט מדי מזון טבעי. רוב המזון המעובד מיוצר בתהליכים זולים, לכן הם חסרים מרכיבים תזונתיים ומכילים הרבה סוכר על מנת להעניק להם טעם טוב.



השילוב של מזון מעובד, חטיפים אהובים ומשקאות עשירים בסוכר, צריכת הסוכר עולה וכך גם בעיות הבריאות. הנה כמה טיפים שיסייעו לצמצם את צריכת הסוכר ולרדת במשקל מהר יותר.

העצה המובנת מאליה: אל תאכלו ממתקים ומוצרי מאפה מתוקים. אם מעוניינים לרדת במשקל, כל אלה צריכים לרדת מתכנית הדיאטה. פשוט, לא לאכול אותם ואם מישהו מציע לומר "לא תודה". אין צורך להסביר מדוע. אם משתוקקים למשהו מתוק, תמיד אפשר לבחור בתפוח או בבננה.

לשתות חכם: משקאות מוגזים בדרך כלל מכילים כמויות גדולות של סוכר. במשקאות דיאט מחליפים את הסוכר בתחליפים, שיש מי שטוענים שהם מזיקים לגוף אפילו יותר מאשר סוכר. בסיכומו של דבר, מומלץ לא לשתות משקאות מוגזים או משקאות פרי שאינם טבעיים. אין בכך צורך. מים, תה, קפה, הם משקאות שיכולים לספק את אותם צרכים. מדי פעם, אפשר לגוון אם משקה אלכוהולי, אך למשקאות מוגזים פשוט תאמרו "לא". 



ללמוד את השפה: בשנים האחרונות, עם תגובות הנגד כלפי סוכר תעשיית המזון יצרה מונחים אותם מציינים על האריזות על מנת להטעות את הצרכנים לחשוב שהמוצר אינו מכיל סוכר, כגון "רכז מיץ פירות", "גלוקוז" וכולי. כל המרכיבים האלה הם אותו הדבר: סוכר. אל תקנו את המילים החכמות.

כוחם של טעמים אחרים: תבלינים, צ'ילי, מלח, שמן ומרקם – כל אלה תורמים להנאה מהארוחה. אם לומדים להשתמש ברכיבים נכון, סביר להניח שאין צורך להשתמש בכמות גדולה של סוכר.

YOU MIGHT ALSO LIKE