המדריך הקולינרי למסעדות בלוס אנג'לס
לוס אנג'לס היא אחת הערים המדהימות ביותר בארה"ב מבחינת הקולינריות שבה. אוהבים אוכל מזרח תיכוני? הודי? איטלקי? צרפתי? יפני? לא משנה איזה סוג אוכל חביב עליכם, בטוח שתמצאו לא אחת, אלא מספר מסעדות מובחרות המגישות ארוחות לאניני טעם.

1 המסעדה של מייקל – Michael’s Restaurant 

 

השף מיילס תומפסון הוא השף הראשי של מסעדת מייקל בסנטה מוניקה. המסעדה הותיקה הנמצאת בביזניס כבר עשרות שנים, סייעה לפריצת הקריירה של אינספור שפים ידועים. מה בתפריט? מנות קלאסיות כמו פואה גרה (כבד אווז שאמנם נאסר למכירה בזמנו, אבל עכשיו חזר לתפריט), דגים ובשרים למיניהם. בין המנות הבולטות: Quail, Octopus, Hamachi Collar . המסעדה פתוחה לארוחות ערב בלבד.

תוסיפו לכל אלו את הפטיו היפיפה ואת הקהל האקלקטי ביניהם סלבריטאים רבים וכמובן את בעל המקום, מייקל מקרת'י שתמיד נמצא שם, ותקבלו את אחת המסעדות החמות בעיר. 

פתוח כל השבוע בין 5:30-10 בערב. 

מחירים: החל מ-16 דולר.

 

1147 3rd St.Santa Monica

310-451-0843

 

2 קאסיה Cassia

 

בריאנט וקים נג ביחד עם ג'וש לוב וזואי נתן, פתחו את מסעדת קאסיה בסנטה מוניקה. התפריט כולל מטעמים עליהם גדל בריאנט במזרח הכוללים מנות אופייניות לסינגפור וויאטנם עם טכניקת בישול צרפתית. איך זה עובד בדיוק? כנראה שמצוין כי המסעדה הזאת פופולארית מאוד, על אף מחיריה היקרים למדי. 

מה בתפריט? הרבה מאכלי ים. מנות נבחרות: סלמון מעושן, Black Cod, Seafood Pan Roast Stew ו- Vietnamese Sunbathing Prawns. תוכלו גם לבחור מבין מתאבנים רבים, אורז ונודלס.

מחירים: כאמור, לא זול, בין 18-75 למנה העיקרית.

 

 

1314 7th St
Santa Monica, CA90401

(310) 393-6699

 

www.cassiala.com

 

YOU MIGHT ALSO LIKE