איך אומרים 'טעים' במפורסמית? על הסיבה שגורמת לסלבריטאים לפתוח מסעדות
מרוברט דה נירו ועד ג'סטין טימברלייק; המפורסמים שפתחו מסעדות מצליחות בארצות הברית, כאלה שגם מבקרי האוכל אוהבים

מה גורם למפורסמים לפתוח מסעדות? הרי לא חסר להם כסף והם לא צריכים עוד הכנסה. הסיבה פשוטה: אהבה לאוכל טוב וגם שולחן שתמיד יהיה פנוי עבורם, למרות שזו לא בעיה כששמך הוא רוברט דה נירו. הנה כמה מסעדות נחשבות בארצות הברית, שפועלות בבעלות מפורסמים.

סאות'רן הוספיטליטי ברביקיו, ניו יורק
הזמר, ג'סטין טימברלייק, פתח מסעדה, שמגישה אוכל דרומי דומה לזה עליו גדל בעיר הולדתו, ממפיס. בעוד שמו של טימברלייק עוזר למשוך לקוחות, שחלקם מקווים לפגוש אותו (סיכוי קלוש), הרי שהמנות עצמן שוות את הביקור. בתפריט אפשר למצוא סטייקים ועוד מגוון מנות של בשר על האש.


פשוט אוהב אוכל, ג'סטין טימברלייק וצוות העובדים במסעדה שלו


בסו, לוס אנג'לס
המסעדה פועלת בבעלות אווה לונגוריה, הזכורה בעיקר מהסדרה "עקרות בית נואשות". לונגוריה שלאחרונה ילדה בפעם הראשונה, חברה לשף, טוד אינגליש, לשם פיתוח הקונספט למסעדה והוסיפה מספר מתכונים משלה, כגון "גוואקמולה" (ממרח אבוקדו), סטייקים בסגנון דרום אמריקאי ועוד. לונגוריה היא אורחת קבועה במקום ומגיעה למסעדה בחברת בעלה, חוזה באסטון.

וון סיקסטיבלו, שיקגו
זו אחת המסעדות של שחקן הכדורסל הידוע, מייקל ג'ורדן. לג'ורדן יש מסעדות נוספות באזור ניו יורק. אך זו שבשיקגו היא הידועה מכולן, בעיקר בזכות המנות המתוחכמות שלה, בהן גם דיונון ממולא בצ'וריסו ורביולי אפונה.

אנה מנדרה, סן פרנסיסקו
המסעדה הזו פועלת בבעלות דון ג'ונסון וצ'יץ מרין. השניים פתחו את המסעדה עוד כשכיכבו יחד בסדרת הטלוויזיה, נאש ברידג'ס. גם לאחר שהסדרה ירדה מהמסך והמעריצים פנו הלאה, המסעדה המשיכה לשגשג בזכות המטבח הוויטנאמי המצוין שלה.

נובו, ניו יורק
המסעדה היוקרתית נפתחה בשנת 1994, על ידי רוברט דה נירו, והשף, נוביוקי מטסוישה. זוהי מסעדה יפנית מודרנית, ששוכנת בשכונת טרייבקה, במנהטן. למסעדה יש 21 סניפים ברחבי העולם, אחד מהם בלוס אנג'לס. אך הסניף הניו יורקי ידוע בעיקר בזכות מנות הסושי והסשימי המצוינות.


בואו להתארח אצל רוברט דה נירו, בשכונת טרייבקה, ניו יורק


זום, יוטה
המסעדה שייכת לשחקן, רוברט רדפורד, והיא מתאפיינת במטבח אמריקני אלגנטי. המסעדה מעוצבת בסגנון עתיק ומרשים, המצדיע להיסטוריה של פארק סיטי, יוטה. בתפריט ניתן למצוא מתכוני בשר תאו, מטבל סרטנים וסטייקים.

טאון ספורטס בר, פיניקס, אריזונה
המנות במסעדה של כוכב הרוק, אליס קופר, נקראות על שמות של ספורטאים ורוקרים מפורסמים. חלקם חברים טובים של קופר, כגון קיד רוק.  

קפה זוטרופה, סן פרנסיסקו
הבמאי המהולל, פרנסיס פורד קופולה (הסנדק), הקדיש את המסעדה שלו למטבח האיטלקי עליו גדל. בתפריט: פיצת קציצות, מנות פסטה מסוגים שונים וסלט הקיסר.


הפיצה של הבמאי המהולל, פרנסיס פורד קופולה

YOU MIGHT ALSO LIKE