רעבים לפני השינה? לא צריך לצאת למסעדה: 5 חטיפים שלא יגררו עליה במשקל או רגשות אשם
מחקר מצא, כי אכילה בשעות הלילה המאוחרות, לא השפיעה על המשקל בקרב נשים שמנות מאוד. רב האנשים המנשנשים בלילות, מעלים במשקל בגלל שהם אוכלים אוכל עתיר קלוריות המכונה "אוכל נחמה"

מי שמרגישים נקיפות מצפון על הצורך לנשנש חטיפים לפני השינה יכולים להפסיק ולהתחיל לנשנש בכיף. רבים נוטים לחשוב שאכילת חטיפים בלילה גורמת לעליה במשקל. זה לא לגמרי נכון. הצהרה נכונה יותר היא שאכילת חטיפים שאינם בריאים בלילה גורמת לעליה במשקל.


לאכול בלי רגשות אשם, תפוחים וחמאת בוטנים


מחקר מצא, כי אכילה בשעות הלילה המאוחרות, לא השפיעה על המשקל בקרב נשים שמנות מאוד. רב האנשים המנשנשים בלילות, מעלים במשקל בגלל שהם אוכלים אוכל עתיר קלוריות המכונה "אוכל נחמה".

אז בפעם הבאה שמתחשק חטיף טוב בלילה, כזה שלא יגרור עליה במשקל או רגשות אשם, כדאי לשקול את החטיפים הבאים.

תפוחים וחמאת בוטנים: החטיף הזה יכול להשביע מבלי להפריע לשינה, כל עוד לא מגזימים עם חמאת הבוטנים. חותכים תפוחים לחתיכות ואז מורחים מעט חמאת בוטנים על כל פלח.

גזרים: גזר הוא חטיף לילה מושלם ובריא, כי הוא נח, טעים, דל קלוריות וניתן לאכול כמה גזרים שרוצים, משום שגזר אחד קטן מכיל רק ארבע קלוריות.


עוזר לספק את התשוקה לסוכר, בננה וחמאת בוטנים


פופקורן: אם אוהבים לאכול חטיפים בעת צפייה בטלוויזיה, אז פופקורן תמיד עדיף על קרקרים. פופקורן מעניק כמות טובה של סיבים, חלבונים ופחמימות. אם מכינים פופקורן עם שמן המנה מכפילה את מספר הקלוריות. לכן, עדיף להכין כוס אחת של פופקורן ללא שמן. כוס כזו תכיל רק 31 קלוריות בניגוד לפופקורן עם שמן שמכיל 55 קלוריות לכוס.

בננה וחמאת אגוזים: אכילה של בננה בלילה יכולה לעזור לספק את התשוקה לסוכר. מומלץ למרוח על הבננה את ממרח האגוזים האהוב וליהנות מחטיף ממלא וטעים להפליא.

טארט דובדבנים: לאכול חטיף של טארט דובדבנים בלילה יכול לסייע בשינה טובה. מחקר שנעשה בקרב פנסיונרים גילה, כי הם ישנו טוב יותר כשאכלו חטיף טארט דובדבנים לפני השינה. הפרי הינו מקור טוב למלטונין, הורמון המסייע לשינה.


עדיף להכין כוס אחת של פופקורן ללא שמן

YOU MIGHT ALSO LIKE