לגזור ולשמור: 5 טיפים למטייל הצמחוני והטבעוני
בין אם אתם צמחונים שרק מתנזרים מבשר ובין אם אתם טבעוניים שנמנעים מכל מוצר שהוכן מיצור חי, טיולים עלולים להוות אתגר עבורכם. 5 הטיפים הבאים הולכים לשנות לכם את החוויה

מי מאיתנו שגזר חיי צמחונות או טבעונות על עצמו יודע בוודאי שמדובר באתגר לא קל כשמדובר בטיולים. הנה 5 הטיפים שיעזרו לכם להפוך את החופשה לקצת יותר מהנה:

 

טבעוניים? אל תצאו לטיול בלי לעשות את ההכנות הנדרשות

 

1. תבחרו את היעד הנכון - ישנם יעדים שהם יותר ידידותיים למטייל הצמחוני והטבעוני. בערים הגדולות בארה"ב ובאסיה תמצאו מסעדות רבות שמגישות מנות ללא מרכיבים מהחי. גם בישראל תוכלו להסתדר בקלות ואפילו באיטליה, שמושכת לאחרונה קהל טבעוני ממדינות רבות.

2. תזמינו את המלון הנכון - מלונות רבים בעולם עדיין לא הצטרפו למהפכת הטבעונות ששוטפת אותנו. רבים מהם עדיין לא רעננו את התפריט ולא ניתן למצוא שם מנות טבעוניות. כשאתם כבר מזמינים מלון, תוודאו שיש בחדר האוכל ובשירות החדרים מנות שיתאימו להרגלי האכילה שלכם.

3. אל תפחדו להיעזר בטכנולוגיה - בעידן הדיגיטלי, ישנן אפליקציות רבות שיכולות לעזור לכם להתמצא בסביבה. אפליקציית Happy Cow למשל תעזור לכם לאתר מסעדה טבעונית או צמחונית בקרבת מקום, בהסתמך על ה-GPS שבטלפון שלכם.

 

כמו בכל דבר בחיים, תסמכו על עצמכם ולא על אחרים

 

4. תלמדו את המושגים המקומיים - בהרבה מקומות בעולם תוכלו למצוא הרבה אפשרויות טבעוניות וצמחוניות, אך כשל בשפה יכול למנוע מכם את התענוג. ערכו מחקר קצר לגבי היעד אליו אתם מטיילים ולימדו מילים ומושגים שיעזרו לכם בהמשך.

5. תגיעו מוכנים - כמו תמיד, הדבר הכי טוב הוא לסמוך על עצמכם. תגיעו עם אוכל מוכן מראש שיתאים לצרכים שלכם ואל תסתמכו על נדיבותם של אחרים. אירזו קופסת אוכל עם המאכל האהוב עליכם למקרה הצורך.

YOU MIGHT ALSO LIKE